2010年7月10日 星期六

葵涌邨春葵樓全屋裝修完工圖片 May - July 2010

葵涌邨春葵樓全屋裝修完工圖片 May - July 2010

客廳及主人房篇

呢幾日木工師傅

全力於此單位安裝木器及五金配件

接近完工,

先上載一些相片

同大家分享一下.....






下圖板間房尚欠一件啞白電腦車花板未到









8 則留言:

  1. 唔好意思,想問一問以上和諧式設計,呢到全部裝修,連埋廚房廁所呢,大約要幾多錢呀?如果唔係牆紙,只係鋪地磚同油牆,全部幾多錢左右呢?

    回覆刪除
  2. 我想知道呢間屋裝修共用多小錢呢?因本人亦很想找人裝修,而本人單位亦跟呢個差不多!Thanks!

    回覆刪除
  3. 價錢連埋所有厨櫃、厠櫃、睡房床架櫃嗎?

    回覆刪除
  4. 我想知道呢間屋裝修共用多小錢呢?因本人亦很想找人裝修,而本人單位亦跟呢個差不多!Thanks!

    回覆刪除
  5. 你好~~
    我想知道如果好像這單位甘樣裝修, 要多少錢???
    我好有興趣

    回覆刪除
  6. 想問一問以上和諧式設計,呢到全部裝修,連埋廚房廁所呢,大約要幾多錢呀?如果唔係牆紙,只係鋪地磚同油牆,全部幾多錢左右呢?

    回覆刪除
  7. 我想知道如果好像這單位甘樣裝修, 要多少錢???

    回覆刪除